15 Ekim 2011 Cumartesi

EV KADINLIĞI

4 gündür ev kadınları gibiyim. Gün içinde temizlik yapıyor,alışverişe çıkıyor, çamaşır asıyor, akşama çeşit çeşit yemekler yapıyorum. Hatta ilk kurabiyemi bile yaptım. Kakalolu. Puding yaptım,pirinçli ıspanak bile yaptım. Ev kadınlarının piskolojisi üzerine tez yazılır. O kadar şeyi yaptığım halde ben de bi eziklik bi sinir bi stres mevcut. Günlerdir tek sosyalliğim feysteki The Sims Social oyunundaki arkadaşlarımın simslerin evini ziyaret etmek filan. Ayrıca bu sürede, dizilerin dibine vurmuş,bokunu çıkarmış bulunmaktayım. 1 günde 2 sezon dizi bitirip ayrıca ev işlerimi de gördüm mesela. Ama bu kadar sosyalliği bile yapamıyor ev kadınları. Çocuk zırlıyor,kocası eve tüm pisliğini akıtıyo filan. Ben de bunlar da yokken ben kendi kendime tiriplere girdim iki günde. Haksızlık etmeyelim 4günde. Şimdiden başladım yok abi ben evlenemem çok sorumluluk istiyo bunlar. İnsanı geriyo,daraltıyo, bildiğin yaşlandırıyo olum. Estetikten filan da nefret ederim. Siktir et bunları. Kariyerine yoğunlaş bik bik diye düşüncelerim almış başını gidiyor. Sonra iç ses birden ortaya çıkıp ne kariyeri lan mal .  Önce şu kalan 2 seneni bitir. Sonra okursun kariyer masallarını. Deyince bendeki şevk,aşk ders çalışma hırsına dönüştü.
       Ben bunları söylerken akşam çeşit çeşit yaptığım yemeklere 121451 elle yumuşunca tabi midem dayanamadı tüm bunlara. Bana bağırıyo öküzsün kızım öküz diye. En iyisi hayatımın yarısını işgal eden karpuz-çilek maden suyundan var evde. Açıp kendime gelebilirim. Bays canlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder