6 Şubat 2013 Çarşamba

Kişisel Algılama

Kişisel algılama


Sana değil tepkilerim,



Tepkisizliklerim



Cümlelerimden fırlamış



Kelimelerimin ihaneti




Kişisel algılama


Boş beleş insanlar,


Hepsinin çetelesini tuttum,



Bir bir




Kişisel algılama



Kıvrımlarım vardı.



Kırılma noktalarım.



İşe yaramıyordu pahlarım.




Kişisel algılama



Kara tahtalarda unutulmuş coğrafyam,



Ezberlediğim tüm şiirler,



Başlayıp bitiremediğim romanlar,



Hepsi




Kişisel algılama



İnsanların çoğu sufli



Dizimde, dirseklerimde



Bir sürü yara izi



Her çocuğun kanamış dizleri,


Büyüdükçe kan tutar olmuş bizi

Kişisel algılama


Hınzır sokaklarda koştum,



Kovaladım



Yapmacık sevinçleri,



Aradım



Gittim, kaldırım taşlarına ağladım




Kişisel algılama



Eve giderken çim adam aldım,



Bir kaç gün suladım



Meseleler oldu,



Onu da yüzüstü bıraktım




Kişisel algılama



Bir orospunun rüyasıydın sen



Bardaktan değil, şişeden içen suyu,



Kana kana,



Dökülen damlaları umursamaz




Kişisel algılama



Olayların gramajı çoktu



Kafamın dağınıklığı her şeye yansıyordu




Kişisel algılama



Akvaryum aldım bugün



İçinde biraz yosun,



İki tane belleksiz balık,



Yüzgeçler filan



Kıskandım 




Kişisel algılama



Kişisel algılama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder