20 Şubat 2013 Çarşamba

Munzur

Defalarca katılaşıyorum
Kaskatı
Ve eriyorum
Bu acımasız iğfal karşısında
İnfilak edilmiş parçalarım
Emrimde
Selam durmuş
Öc duygusu sarsar bedenimi
Önce bir titreme
Öpmüş koskocaman
Göz kırpmış
Kulağımda arp sesi
Nereden geliyor, kestiremediğim
Anlamlandıramadığım bir sürü
His gibi
Atlayıp 
Üzerine basmadan
Koşmaya devam ediyorum, sonra
Ardıma bakmadan
Topuklarım acıyana kadar
Koşmaya devam
Taşlar var 
İrili ufaklı
Koskoca dünyaların yanında
Hiç
Mikraklarda çıplak kalmış
Bir kadın
Acıyamıyorum
Bütün kahpeler
Namus düşkünü

Zimmetime geçirdiğim, sahte duygular
Benimmişler gibi
Suçlamadım hiç kendimi
Tereddütsüz
Kibrit çöpüyle oynayan çocuk
Dev kulübeler yaptı şimdi
Aldı başını kulübe
Gitti
Sağlamca
Yıkılmıyor
Kainat sınırları, yok
Kainatın sırları, yok
Apaçık her şey
Ortada
Mutfakta gezinen hamamböcekleri
Çekinmez
Kusacağım bunu da
Ya da yutacağım bir lokmada
Şimdilik biraz, muallakta
Sevdiğim adamın adı, 
Öyle görünüyor ki
Sır
Kuytu köşelere sıkışmış
Seslenmiyor
Görüyorum
Ses etmiyorum
Bırak kalsın orada
Tutku girdapları, yalan
Ve boş beleş, ömür
Bir kadın saçı kadar uzun
Baştan çıkaran
Gitmiyor sanki
Bu munzur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder