19 Şubat 2013 Salı

Saat Kaç Oldu, Bilmiyorum

Saat kaç oldu, bilmiyorum
Birkaç mısra şiir,
Heyecanla başladığım bir de roman var
Elimde
Bugün okumak istemiyorum
Erteledim
Ertelendim
Bugün, tüm sevdiğim şiirler anlamsız
Büyülendiğim romanlar, işe yaramaz
Kağır tomarı
Sen bir kaç satır, karalasan

Saat kaç oldu, bilmiyorum
Tütün sardım, bak
Döktüm biraz etrafa
Umursamadım
Alkol gibisin, kanımda
Uyuşturuyor
Güldürüyorsun, nedensiz
Eğleniyormuşum gibi
Başıma geriye atarak, dolanıp
Gururlanıyormuşum gibi

Saat kaç oldu, bilmiyorum
Kovulduğum tüm kapılara doğru, yürüdüm
Yadsındım önce
Sonra aldım gururumu, ayaklarıma 
Sektire sektire yürüdüm
Kapılar kapandı, yine yürüdüm
Durdum, bekledim
Umdum

Saat kaç oldu, bilmiyorum
Küçük harflerle konuştum
Sesim çıkmadı
Başımı eğerek
Tırnaklarımı etlerimi kemirerek
Konuştum
Yolları aşındırmadan
İnsanları kırmadan
Bağırmadan, konuştum

Saat kaç oldu, bilmiyorum
Adını büyük harflerle, yazdım
Bir kez suya
Bir kez de gökyüzüne
Gördün mü, bilmiyorum
Görür gibi olduysan da
Olur
Adını bir yere daha yazdım
İlk önce zaten oraya yazdım

Saat kaç oldu, bilmiyorum
Boşver,kaç olursa olsun
Sabah olsun
Tekrar gece olur nasılsa
Sonra yine sabah


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder