6 Şubat 2013 Çarşamba

Severim En Güzel Yerlerinden

Önce yalan söylermişiz


Olmak istediğimizmiş, cümlelerimiz.



Özenmekmiş, başka başka insancıklara.



Oysa ben hep kendimdim.



Kendim olmaya dikkat ederdim.



Yüzümde aptal bir gülümseme,



Aşık olurken sana böyle,



Yüzüm hiç düşmese.



Gözbebeklerim irileşmese,



Bazı meyvelerin çekirdekleri,



Tohummuş.



Ağaçların yaprakları,



Gölge.



Kuşların kanatları, 



Özgürlük.



Sen



Sen de biraz 


Mutluluk.


Etrafa gülücükler saçtığım,



Tin tin ortalarda



Mutluluktan



Dünyamı şaştığım,



Öyle sere serpe



Mutluluk.



Çoğu zaman gizlemekten çekinmediğim,



Adını söylemeye yadsınmadığım,



Bağırmak, hatta haykırmak istediğim,


Dilimde tüy, adın.



Sen içerikli cümlelerim,


Gündemimde stabil olan, konum.


Bir yerlerim seni çok sevmiş,



Belli.



Tahmin edersin ki,



Aklımı kurcalayan,



Hep sen.



Korkmuyorum, kendimi kırmaktan.



Cam kırıklarını çıplak elle toplamaktan.



Kanımın akmasından, korkmuyorum.



Severmiş gibi yaptın, belki.



Olur da canın istemezse,



Terk et.



Arama, sorma.



Başka dalların vardır, belki.



Belki çınarsındır.



Yaşlı



Yorgun



Fikrimdir, aklını çelen.



Sevmemişsindir



Sever gibi yapmış,



Sevmemişsindir.



Terk et.



Mutlu mutlu olduğun yerlerde gez, dolaş.



Kelimelerini özenli, 



Cümlelerini anlamlı bulduğun, 



Kişiler bul.



Varsa da, kaybetme.



Terk et beni.



Elimde senden çok var.



Parçalara ayırdım, seni.



Ufak ufak



Ama bir yığın.



Terk et sen,



Ben severim en güzel yerlerinden seni.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder