12 Şubat 2013 Salı

Bir Gölge

Bir gölgenin paramparça olmuş tüm yüzleri

Geceye sokulmuş,


Korkusuzca



Maske midir? diye sordurtan cesurlukta,





Nereden geliyor bu umarsızlık?


Biraz da yılgınsın galiba



Oturup konuşsak seninle



Daha kaç tane yüzün var böyle



Korkusuz kahramanlara hayran bırakan cinste




Hayat garip bir yer,



Kaç kişi gelip geçti,



"Aman bana dokunmayan yılan bin yaşasın." dedi



Ve gitti



Sen öyle değilsin,



Onlardan



Çok sevdim galiba seni,



Sevdirdin kendini





Bu korkusuzluğun reel,


Görüyorum



Riyakarlık da yok





Tamam yargılamıyorum,


Yadırgamıyorum seni



Koruyor,



Kolluyor,



Tapıyorum





Cesaret, korkusuzluk;


Yıllardır herkes cesur, korkusuz



Mevzu bahis olduğunda,



İnsanlar birer çil yavrusu





Ben onlardan değilim


Kaçmam,



Korkmam,



Tereddüt etmem,



Yılmam,



Yadırgamam,



En çok severim seni


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder