10 Şubat 2013 Pazar

Tadım Yok

Tadım yok


Kalbim un ufak,



Leblebi tozları gibi



Küçükken kaşıkladığımız,



Yerken sert sessiz içerikli kelimeler 

söylenip,


Püskürttüğümüz tozları,



Eğlendiğimiz bununla,



O leblebi tozları gibi




Tadım yok



Annem kek yapmak istemiş



Un, yumurta, şeker; 



Hepsini koymuş



Keki unutmuş



Ortalık yanık kokusu




Tadım yok



Ukala kuşlar uçmuş,



Geçerken uğramamış



Aklına rast düşmemiş




Tadım yok



Öfkelenmişim ben



Yummuşum ağzımı



Açmışım gözümü



Önceden baktıklarımı,



Şimdi görür olmuşum





Tadım yok


Bulaşık yıkarken,



Tabak kırmışım



Kızmışım biraz



Diğerlerini de itmiş,



Oturmuşum




Tadım yok



Yüzüm solmuş



Göz bebeklerime bir haller olmuş,



Sanırım



Tadım yokmuş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder