6 Şubat 2013 Çarşamba

Türlü Oyunların İçindeyim

Türlü oyunların içindeyim


Bilmiyordum, görmüyordum



Belki kaskatı cahillikten,



Ya da jöle kıvamında bilmemezlik



Düğümleniyor bir şeyler,


Tükürüğüm, lokmam



Türlü oyunların içindeyim



Güvenirim insanlara



Empati kurar,



Haklı bulurum onları



Bazen suratına karşı,



"Tam bir salaksın". der giderim



Hoşlarına gitmez 



Olağan bir durum,


Gerçekler hoş değil



Yalanlar bulut




Türlü oyunların içindeyim



Elimde renk renk legolar,



Kirli bir halı üstünde,



Dirseklerime batan halı,



Yüz üstü uzanıyorum




Türlü oyunların içindeyim



Güzel değilsin sen



Ama iğreti durmuyor burnun,



Mağrur ve iyisin



Fikirlerin eşsiz




Türlü oyunların içindeyim



Ellerim kan toplamış,



Uyuşmuş ,



Hissetmiyorum



Ellerim güzel,



Tırnaklarım yenmemiş




Türlü oyunların içindeyim



Konuşmak istiyorum



Konuşmayı severim



Sürekli bir şeyler anlatmayı,



Kendimle konuşurum çoğu kez


Komik şeyleri severim sonra


Fıkraları,



Absürdlükleri


Türlü oyunların içindeyim


Konuşamıyorum şimdilerde



Gülemiyorum,



Sesim çıkmıyor



Bağırmak istiyor, 



Bağıramıyorum



N'oluyor bana, 



Bilmiyorum



Türlü oyunların içindeyim






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder