12 Ekim 2012 Cuma

Boş Konuşuyorlar

Boş konuşuyorlar


Fazla gereksiz,



Fazla angarya



Belki brain fuker bir şarkı dinleriz



Slipknot,



Sepultura,



Dimmu Borgir,



Belki de Rammstein



Hücrelerimiz uyuşana dek,



Her bir zerreyi,



Kafamızdan silkeleyene dek



Susuyorum



Ama onlar,



Boş konuşuyorlar



Çok boş hem de



Bir limiti yok



Zaman olgusu,



Allah belasını versin onun



Kendimden geçip,



Yine sinirleniyorum



Sayıp, sövüyorum



Anlamıyorum



Boş konuşuyorlar



Ha bir de,



Sana birinden bahsetmek istedim



Gözleri donuk bakan,



Kelimeleri yutmadan konuşan,



Alnında kırışıklıkları olan birisinden



Yok, vazgeçtim



Bahsedemem



Beceremiyorum



Onu böyle, 



Bu zaman diliminde,



Bu yerde,



Bu şekilde,



Anlatamam



Kulağımda vız vız öten sivrisinek var



Bazı insanlar daha beteri,



Boş konuşuyorlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder