11 Ekim 2012 Perşembe

Uykum yok

Uykum yok

Gözbebeklerim acıyor

Ellerim titriyor

Aman Allah'ım 

Napıyorum?

Nerdeyim?

Ne haldeyim?

Bilmiyorum

Aslında ne diycektim, biliyor musun?

Umrumda değil

Tüm yargıları parçalamak istiyorum

En büyüğünden, en küçüğüne

En kötüsünden, en iyisine

Yargılar, kötü

Pis,uğursuz

Sigara kokuyor

Kötü kokuyor

Kuvvetler ayrılığı var burada

Ama

Uykum yok

İrisin tam ortası acıyor

Bu duygu, geldi mi gitmiyor

İstenmeyen misafir

Zoraki kahraman

Her neyse

Uykum yok

Şarkıları çok sevdiğimi söylemiş miydim?

Bazı şarkılar var

Alnından öpülmelik

Ha bir de

Ya bu şarkılar, hakkımızda bu kadar şeyi nereden biliyorlar?

Çok merak ediyorum

Bazı güzel şarkıları, dinleyemiyorum diye;

Aklımı çıldıracak gibi oluyorum

Sonra, unutuyorum

Uykum yok benim

Kirpiklerim fazla düz

Uzun ve düz

Çok seviyorum,

Kirpiklerimi

Ha bir de, unutmadan

Sensizlik, bok gibi

Uyku kaçıran cinsten

Geceler, günler

Günler, dünler

Uykum yok





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder