14 Ekim 2012 Pazar

Korkuyorum



Korkuyorum

Uçmak istedim çoğu zaman,

Özgürlük martavallarından değil

Sadece istedim

Solumak istedim oksijenin hepsini

Yutmak istedim cümleleri

Boğulmak istedim kelimelerle

Ama

Korkuyorum

Gizli saklı ne varsa

Kimsenin bilmediği,

Herkesin bilmediğini bildiği,

Ama hep üzeri örtülen,

Set çekilen,

O gerçekleri

Ortaya dökmek istedim

Ama dedim ya,

Korkuyorum

Cinayet işlemek istedim belki,

Samimiyetsiz insanların,

Kanını akıtmak,

Hak ediyorlar

Çakallık yapmaya çalışan her insan

Acıyı fazlasıyla hak ediyor

Ama ben,

Korkuyorum

Saçma sapan her şeye,

Gülmek istedim

Nedeni olmadan

Sadece mutluluğumdan

Saflığımdan

Ama naparsın işte

Ben

Korkuyorum

Cümlelerim eksik kalıyor

Öznesi var belki

Gizli de olsa öznesi olur cümlelerimin

Yüklemi yok

Bazen dolaylı tümleci bile yok

Nedenini tahmin edersin

Dedim ya

Korkuyorum

Bir çok kere susmak istedim

İnsanlar ne düşünürse düşünsün

Siktir et dedim

Sus

Siktir et

Nasılsa

Anlamayacaklar

Yapamadım

Çünkü ben

Korkuyorum



Kokunu içime çekmek istedim

Yüzündeki her çizgiyi izlemek,

Suratındaki o ifadelerin,

Zihnimin en baş köşesinde

Yer etmesini,

Sana ait ne varsa hepsini,

Bir bir ayıklayıp

Öpmek istedim

Yapamadım

Çünkü ben

Korkağın Tekiyim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder