15 Ekim 2012 Pazartesi

Bugün

Haykırmak istedim bugün


Bağıramadım



Gücüm kalmadı değil, 



Eskisinden daha güçlüyüm



Galiba yılgınım bugün



Bitkin, yılgın



Örümcekler yuva kurmuş üzerime


Dolandım onlara bugün


Çözmek istedim ağları, 



Örümceklere acıdım



Yapamadım, 



Üzüleceklerini düşündüm



Bitki çayı içtim bugün



O leş kokan, 



Hasta olduğumda bile nefret ettiğim



İçmediğim bitki çaylarından



İyi gelir diye umdum



İyi olmak için, 



İçtim tüm kafaları



Çektim içime bir nefes,


Vermedim dumanını 


Parçalansın istedim ciğerlerim



Kış şarkısı dinledim bugün



Oturdum,



Pencereden bakıp karın yağmasını umdum



Çıkıp kar topu oynadığımızı düşledim



Belki pazardan aldığım havuçlardan bir tanesini



Kardanadamın burnu yaparız 



Dedim



Yalnızlığımı kustum bugün 



Zibilyon kişi olsa dahi etrafımda



Anladım,



Sen yoksan yalnızım



Bu kural, 



Yasa, 



Kanun 



Her ne boksa işte



Kötüydü bugün



Etrafa dağılmış bir sürü duygu,



Burnumun direğini sızlatan ,



Leş kokan yalnızlık,



İyi gelmeyen sevmediğim bir müzik



Tüm kötü,çirkin ne varsa 



Burdalar



Toplanmışlar, 



Benimle alay ediyorlar bugün



Duygularımı kusmak istedim



Kusamadım



Yuttum



Galiba ben



Oksijeni fazla kaçırdım bugün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder